Ramená náprav sú asi najviditeľnejšou časťou vozidiel so zväčšenou svetlou výškou, pričom sú predurčené sa lámať a ohýbať. Ironman 4x4 preto tento problém vyriešil výrobou veľmi...
Ramená náprav sú asi najviditeľnejšou časťou vozidiel so zväčšenou svetlou výškou, pričom sú predurčené sa lámať a ohýbať. Ironman 4x4 preto tento problém vyriešil výrobou veľmi...
Ramená náprav sú asi najviditeľnejšou časťou vozidiel so zväčšenou svetlou výškou, pričom sú predurčené sa lámať a ohýbať. Ironman 4x4 preto tento problém vyriešil výrobou veľmi...
Ramená náprav sú asi najviditeľnejšou časťou vozidiel so zväčšenou svetlou výškou, pričom sú predurčené sa lámať a ohýbať. Ironman 4x4 preto tento problém vyriešil výrobou veľmi...
Zdvih: + 45 mm, Pridaná nosnosť: + 0-300 kg, Jazda bude tvrdšia oproti sériovému stavu zhruba o 20% a bude umožnené prevážať ľahké až stredne ťažké náklady. Tento typ pruženia...
Zdvih: + 100 mm, Pridaná nosnosť: + 0-100 kg, Jazda bude tvrdšia oproti sériovému stavu zhruba o 20% a bude umožnené prevážať ľahké až stredne ťažké náklady. Tento typ pruženia...
Zdvih: + 100 mm, Pridaná nosnosť: + 0-300 kg, Jazda bude tvrdšia oproti sériovému stavu zhruba o 20% a bude umožnené prevážať ľahké až stredne ťažké náklady. Tento typ pruženia...
Zdvih: + 125 mm, Pridaná nosnosť: + 0-100 kg, Jazda bude tvrdšia oproti sériovému stavu zhruba o 20% a bude umožnené prevážať ľahké až stredne ťažké náklady. Tento typ pruženia...
Zdvih: + 125 mm, Pridaná nosnosť: + 0-300 kg, Jazda bude tvrdšia oproti sériovému stavu zhruba o 20% a bude umožnené prevážať ľahké až stredne ťažké náklady. Tento typ pruženia...
Zdvih: + 100 mm, Pridaná nosnosť: + 0-100 kg, Jazda bude tvrdšia oproti sériovému stavu zhruba o 20% a bude umožnené prevážať ľahké až stredne ťažké náklady. Tento typ pruženia...
Zdvih: + 100 mm, Pridaná nosnosť: + 0-300 kg, Jazda bude tvrdšia oproti sériovému stavu zhruba o 20% a bude umožnené prevážať ľahké až stredne ťažké náklady. Tento typ pruženia...
Zdvih: + 100 mm, Pridaná nosnosť: + 0-100 kg, Jazda bude tvrdšia oproti sériovému stavu zhruba o 20% a bude umožnené prevážať ľahké až stredne ťažké náklady. Tento typ pruženia...
Zdvih: + 100 mm, Pridaná nosnosť: + 0-300 kg, Jazda bude tvrdšia oproti sériovému stavu zhruba o 20% a bude umožnené prevážať ľahké až stredne ťažké náklady. Tento typ pruženia...
Zdvih: + 40 mm, Pridaná nosnosť: + 0-300 kg, Jazda bude tvrdšia oproti sériovému stavu zhruba o 20% a bude umožnené prevážať ľahké až stredne ťažké náklady. Tento typ pruženia...
Zdvih: + 100 mm, Pridaná nosnosť: + 0-100 kg, Jazda bude tvrdšia oproti sériovému stavu zhruba o 20% a bude umožnené prevážať ľahké až stredne ťažké náklady. Tento typ pruženia...
IRONMAN4x4.SK Vám prispôsobujeme na mieru. "Používame cookies, aby sme Vám umožnili pohodlné prohliadanie webu a vďaka analýze prevádzky webu neustále zlepšovali jeho funkcie, výkon a použiteľnost." Viac informácií tu.